Pazar, Şubat 12, 2006

Yorumluyorum / 15


Fotoğraf: Tuba Şimşek Uzun

Daha önce http://www.morotesi.com/ adresinde yayınlanan "Yorumluyorum" köşesi bundan sonra bu blogda yer alacaktır. Aşağıdaki "yorum" simgesini tıklayarak, bu resimle ilgili yorumlarınızı ekleyebilirsiniz. Yorumları okumak için ise, (1) yine "yorum" simgesini tıklayabilir, (2) yahut yandaki kolondan "Yorumluyorum / 15" başlığını tıklayarak doğrudan bu sayfaya gelip sayfayı yorumlarıyla birlikte bütün halinde görebilirsiniz. (Dileyen okuyucularımız, kendi çektikleri ve bu köşede yayınlanmasını istedikleri fotoğrafları umsimsek@gmail.com adresine gönderebilirler.)

3 yorum:

AKİF CEMİL dedi ki...

VAKAR VE KAR

Ağır ağır yağar kar
Vakarlı vakarlı
Yakar burûdetiyle.
Ama minnettardır ona bahar
Yeryüzünü beyaz bir kefen gibi örtmese
Nasıl dirilir eşcar?
Hiçbir tanesi benzemez birbirine bilirsin
Herbirinde ayrı bir tuğra var
Yağmur gibi onların da
Ellerinden melekler tutar
Yağmur Rahim isminin tecellisi
Kar;Ğaffar...
Rahmeti görüp te
Rahim'i görmemek
Neye yarar?
Beyaz beyaz semadan
Sanki nur yağar
Öyleyse haydi gel sen de
Semâya yönel
Ağla
Ve
Ağar!

Akif CEMİL

namü dedi ki...

EN AK
Ben,akın en koyusu kar'a sevdalıyım
Yürekin en dolusu karasevdalıyım.

nâmü dedi ki...

EN AK
Ben,akın en koyusu kar'a sevdalıyım
Yürekin Sen dolusu karasevdalıyım.