9 Ekim 2005 Pazar

Yorumluyorum / 2


Fotoğraf: Halenur Çalışan

Daha önce http://www.morotesi.com/ adresinde yayınlanan "Yorumluyorum" köşesi bundan sonra bu blogda yer alacaktır. Aşağıdaki "yorum" simgesini tıklayarak, bu resimle ilgili yorumlarınızı ekleyebilirsiniz. Yorumları okumak için ise, (1) yine "yorum" simgesini tıklayabilir, (2) yahut yandaki kolondan "Yorumluyorum / 2" başlığını tıklayarak doğrudan bu sayfaya gelip sayfayı yorumlarıyla birlikte bütün halinde görebilirsiniz. (Dileyen okuyucularımız, kendi çektikleri ve bu köşede yayınlanmasını istedikleri fotoğrafları umsimsek@gmail.com adresine gönderebilirler.)

4 yorum:

fazlizade dedi ki...

hocam adim yusuf fazlizade ve size gurbet diyari almanyadan yaziyorum. kendimi tanitmak istedim. Ben sizi zaferdeki yazilarinizdan taniyorum. Alaaddin basar hocam benim yakin bir tanidgim.
hocam size kendi blogger sayfamin adresini vermek istedim:http://hattatzade.blogspot.com/

umarim begenirsiniz

saygilarimla yusuf

Mehmet Alacadoğan dedi ki...

Bizim de böyle siyah-beyaz bir kedimiz vardı.Adını Beşiktaş koymuştuk.Sonra kayboldu.
Çocuklar onun anısını Beşiktaş taraftarlığıyla sürdürüyorlar.

Akif Cemil dedi ki...

Kedinin mırmırları gibi
kadının dırdırları dahi
Yâ Rahim der.
Çünki onlar
Rahim adının
mazharıdırlar...

Zafer Hasan dedi ki...

-Kedilerin Babasi diye bildigimiz ama adini gercekten bilmediginiz kutlu sahabe- EBU HUREYRE'SIZ MI KALDIN SEN DE?