24 Ekim 2005 Pazartesi

Yorumluyorum / 4

Fotoğraf: Melda Baki


Daha önce http://www.morotesi.com/ adresinde yayınlanan "Yorumluyorum" köşesi bundan sonra bu blogda yer alacaktır. Aşağıdaki "yorum" simgesini tıklayarak, bu resimle ilgili yorumlarınızı ekleyebilirsiniz. Yorumları okumak için ise, (1) yine "yorum" simgesini tıklayabilir, (2) yahut yandaki kolondan "Yorumluyorum / 4" başlığını tıklayarak doğrudan bu sayfaya gelip sayfayı yorumlarıyla birlikte bütün halinde görebilirsiniz. (Dileyen okuyucularımız, kendi çektikleri ve bu köşede yayınlanmasını istedikleri fotoğrafları umsimsek@gmail.com adresine gönderebilirler.)

Previous Post
Next Post

About Author

10 yorum:

mehmed alacadoğan dedi ki...

Geçenlerde üç yaşındaki Zehra'm ;"Sen yaşlı mısın baba?" diye sordu.Ben "evet" deyince ne dese beğenirsiniz;"Kim ıslattı seni?"...

İkrime Ümit dedi ki...

Sıza sıza yol olur
Akar akar göl olur
Yaradan dileyince
Az,çoklardan bol olur.

Akif Cemil dedi ki...

SU KARŞISINDA SADECE SUSARIM.
(Tabir caizse kutsal suskunluk su ile açılmıştır.)

AKİF CEMİL dedi ki...

çocukluğumdaki o sevinçleri
niye duyamıYORUM
ömrümün sonuna geldikçe
niçin korkuYORUM
çalışmadan yoruluYORUM
çalışsam yorulmuYORUM
nasıl rüya görüYORUM
neden YORUMluYORUM
aklımı yoruYORUM
hayra yoruYORUM
bir yanlış yorum duysam
doğruYORUM
doğruya varmak için
dokuz doğuruYORUM
kapalı yorum yapanlara
hemen bir yafta koyuYORUM
açık yorumlara
kapanıYORUM
beni benden alıyorum
her bendi aşıYORUM
akıYORUM
batıya bakıYORUM
batıYORUM
doğuya doğru doğruluYORUM
boğuluYORUM
en doğrusu diYORUM
yoluma koyuluYORUM
(morötesinde bir resim
YORUMLUYORUM)

said dedi ki...

bu sayfa sayesinde
gönül bahçemi suluYORUM
devam etmesini
diliYORUM

O. NUR dedi ki...

katılımın artmasını
arzuluYORUM

zafer hasan dedi ki...

hani Akif Cemil susardı
döktürmüş yine

akif cemil dedi ki...

susuzluğumu giderdim

Zafer Hasan dedi ki...

'Insan bu, su misali, kivrim kivrim akar ya;
Bir yanda akan benim, öbür yanda Sakarya.
Su iner yokuslardan, hep basamak basamak;
Benimse alin yazim, yokuslarda susamak.
Her sey akar, su, tarih, yildiz, insan ve fikir:
Oluklar çift, birinden nur akar, birinden kir.
Akista demetlenmis, büyük, küçük, kainat:
Su çikan buluta bak, bu inen suya inat!
Fakat Sakarya baska, yokus mu çikiyor ne?
Kursundan bir yük binmis, köpükten gövdesine:
Çatliyor, yirtiniyor yokusu sökmek için.
Hey Sakarya, kim demis suya vurulmaz perçin?
Rabb'im isterse, sular büklüm büklüm burulur.
Sirtina Sakarya'nýn, Türk tarihi vurulur.' NFK
Insan mucizesi bir damla sudan yaratilmadi mi?

MU dedi ki...

KUZEY KIBRIS TURK CUMHURIYETI'NIN HARITASINI DA ANDIRIYOR, DENIZDE BIR KARA YERINE KARADA BIR SU BIRIKINTISI ILE DE YAKISMADI MI SIZCE DE!? (:-)))