6 Ocak 2006 Cuma

Yorumluyorum / 12


Fotoğraf: Akif Cemil

Daha önce http://www.morotesi.com/ adresinde yayınlanan "Yorumluyorum" köşesi bundan sonra bu blogda yer alacaktır. Aşağıdaki "yorum" simgesini tıklayarak, bu resimle ilgili yorumlarınızı ekleyebilirsiniz. Yorumları okumak için ise, (1) yine "yorum" simgesini tıklayabilir, (2) yahut yandaki kolondan "Yorumluyorum / 12" başlığını tıklayarak doğrudan bu sayfaya gelip sayfayı yorumlarıyla birlikte bütün halinde görebilirsiniz. (Dileyen okuyucularımız, kendi çektikleri ve bu köşede yayınlanmasını istedikleri fotoğrafları umsimsek@gmail.com adresine gönderebilirler.)
Previous Post
Next Post

About Author

5 yorum:

İkrime Ümit dedi ki...

ÇOCUK
Yapmacık bile
Onda
Yapmacık değil.

Mehmed Alacadoğan dedi ki...

"Çocuklar kadar günahsız mürşid yoktur."

şaird dedi ki...

ÇİÇEK VE ÇOCUK
O çiçeği kokluyor,ben onu kokluyordum
Solmasınlar diyerek titreyip korkuyordum.

faik dedi ki...

Büyük bir KÜÇÜK,
küçük bir BÜYÜKtür.

Arif Davud dedi ki...

"Kim demiş ki çocuk küçük bir şeydir?
Belki de o en büyük şeydir!"