22 Şubat 2006 Çarşamba

Yorumluyorum / 16

Fotoğraf: Elif Ayşe http://www.elifayse.com/

Daha önce http://www.morotesi.com/ adresinde yayınlanan "Yorumluyorum" köşesi bundan sonra bu blogda yer alacaktır. Aşağıdaki "yorum" simgesini tıklayarak, bu resimle ilgili yorumlarınızı ekleyebilirsiniz. Yorumları okumak için ise, (1) yine "yorum" simgesini tıklayabilir, (2) yahut yandaki kolondan "Yorumluyorum / 16" başlığını tıklayarak doğrudan bu sayfaya gelip sayfayı yorumlarıyla birlikte bütün halinde görebilirsiniz. (Dileyen okuyucularımız, kendi çektikleri ve bu köşede yayınlanmasını istedikleri fotoğrafları umsimsek@gmail.com adresine gönderebilirler.)
Previous Post
Next Post

About Author

3 yorum:

AKİF CEMİL dedi ki...

Bütün kar danelerine tek tek bakayım desen
Herbirinde ayrı bir mühür var ayrı bir desen.
Bunları yaratan Rabbim ne büyüktür ne ulu
Sanatta sanatkârı gör ol Mabud'un ol kulu!

şaird dedi ki...

Sağanak

Ben Yağmur için şiir yazacağım
Yağmurda ıslanacağım
Islanmasam yazmayacağım diyemem
Islanmasam da yazacağım.

Ben kar için şarkı okuyacağım
Kardan çocuk yapacağım
Onunla kartopu oynayacağım
Oynamasam da okuyacağım.

Ben dolu için bir türkü tutturacağım
Dolu tıkırtısı zaten bir türküdür
O dolduracak ben boşalacağım
Doldurmasa da tutturacağım.

Güneş açınca ise
Susacağım
O işini sessiz yapar
Ama susatır
Susayacağım.

Hepsi rahmet,hep rahmet,herşey
Güneş yandırır,Yağmur kandırır
Ateşinde yanmak,sadece aşkımı artırır...

Akif Cemil

faik dedi ki...

Kar'a ak bir bakışla bak
Dünyan oluverir apak.