Kur'an Buluşmalarında yetim seferberliği

UTESAV organizasyonuyla gerçekleşmekte olan Kur’an Buluşmalarının dönem sonu dersi yetimler yararına bir yardım seferberliğine dönüştü.

MÜSİAD’ın Sütlüce’deki genel merkezinde Cumartesi sabahları devam eden Kur’an Buluşmalarının 94’üncüsü 6 Haziran sabahı gerçekleşti.

Dersin başında, bir önceki haftanın konusu olan yetimlerle ilgili Bakara sûresinin 220’nci âyeti ile ilgili bilgiler özetlendikten sonra haftanın konusu olan 221-225. âyetlere geçildi.

Kur’ân ve Hadisin yetimlerle ilgili teşvik ve uyarılarının ele alındığı sohbet sırasında, günümüzde yetimlerle ilgili olarak yardım kuruluşlarının yaptığı çalışmalar ve Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının bu konuda İslâmî hassasiyetleri dikkate alan yeni uygulamaları üzerinde de duruldu. Bu arada, Deniz Feneri Derneğinin yöneticilerinden Turan Yalçın da derneğin yetimlerle ilgili faaliyetleri hakkında bilgi verdi.

Bu bilgilerin ardından, katılımcılar, birer yetimin bakımını üstlenmek üzere isimlerini yazdırdılar.

Dünyanın dört bir yanındaki yetimlere yardım elini uzatan Deniz Feneri Derneği, ayda 100 liralık taahhütte bulunan bağışçılara birer yetimin bakımını üstlenme imkânını sağlıyor.

Derneğin bu hayırlı faaliyetine şu internet adresinden de iştirak edilebiliyor:

http://www.denizfeneri.org.tr/proje/yetim_525/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an mealleri din eğitiminde baş köşeyi almalı

Raşid Halifelerde iman-amel bütünlüğü