Pensilvanya'da bir 15 Temmuz hatırası

     

15 Temmuz darbe teşebbüsü ile Teröristbaşılığı kimsenin inkâr edemeyeceği bir gerçek olarak tescil edilen Fetullah Gülen’e, böyle bir “darbe hatırası” lâyık görmüştük. Darbe teşebbüsünün yıldönümünde bu hatırayı tebessümle hatırlıyoruz. (İlk yayın tarihi: 28 Temmuz 2016.)

Bundan bir süre önce Twitter üzerinden Pensilvanya’ya naçizane bir 15 Temmuz hatırası göndermiştik.

Armağanın yerine ulaştığını memnuniyetle haber almış bulunuyoruz.

Sadece yerine ulaşmakla kalmamış, çok da güzel bir şekilde değerlendirilmiş.

Aşağıdaki galeride FETÖ liderini bu armağanıyla birlikte gösteren çeşitli fotoğraflar yer alıyor.

Bakalım resimlerdeki ayrıntıyı kaçıncı saniyede bulacaksınız?








    • “Şimdi” kelimesi doğru; gerisini de çözünce konuyla alâkası anlaşılacaktır 🙂


  1. Abi bu tablo gerçekten asılı mı yoksa fotmontaj mı?
    İnanılır gibi değil, bunlar okumayı bilmiyorlarmı?


  2. 15 temmuzu 16 temmuza bağlayan gece, yol, köprü kesip, halka ateş eden eşkiya, o esnada sırıtıyordu.

    anne ve babasının türk nüfus kağıdı var.

    ateş ederken pis pis sırıtanın aynı kimlik kağıdı var ama kalbi gavurdan beter olmuş.

    kalplerin bozulması hepimize ibret olsun:

    kabile benzemek: biraz nefret, biraz öfkeyle ne yakın meğer!

    arapça okuyamadığım için ayrıntı falan göremedim, lütfen affedin.

    Kaplıca mescidinde
    https://www.kitapyurdu.com/kitap/ayet-ve-hadislerle-aciklamali-kurani-kerim-meali-2-cilt/149480.html

    lininde satışı yapılan mana çalışmanızı gördüm.

    tam 4k aksiyon kamerası ile sayfa sayfa resmini çekecektim ki, “depolanması yasak” diye en başta yasaklama olduğunu okudum.

    eseri satın almayı istiyorum.

    iki cildi üç kilo olan eseri yanımda her gittiğim yere götürmek zor olur diye düşünüyorum.

    varsa word dosyası halini kar1ikatur@yandex.ru emektup adresime lütfederseniz, fayda bereketi olur.

    kat’iyen olmaz derseniz, sizi çok sevdim. sevgi anlaşmak değil, nedensiz de sevilir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Raşid Halifelerde iman-amel bütünlüğü

Yöneticiler hesaba hazırlansın